Blogkeen

Postet et innlegg om Blogkeen for ikke veldig lenge siden, men ettersom jeg faktisk har fått en liten gave derfra nå, tenker jeg det er verdt å nevne siden igjen.

Om du ønsker å motta pakke fra Blogkeen, trenger du bare gå inn på denne siden.

I pakken var det neglelakk og løsvipper fra Depend, og jeg må bare nevne at fargen jeg fikk (#220) er nydelig! Fin rosafarge med akkurat passe mengde shimmer. Også var det en boks med pastiller som faktisk ikke smakte så verst.

Jeg blir selvfølgelig veldig glad om dere vil følge meg på Blogkeen. Det kan dere gjøre med å trykke her.

Forresten kjøpte jeg meg kontaktlinser i dag, og jeg ble en smule satt ut av prisen. 450 kroner for 45 par.. I England koster det ca 150 kroner for 30 par..

Got a package from Blogkeen today, it contained nail polish, false lashes and some candy. I also bought contact lenses, and I hate Norwegian prices.. About £45 for 45 pairs.. That’s £1 a pair! Compared to British prices, this is insane! 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Blogkeen

  1. Anne sier:

    jeg tror det venter en slik pakke på meg i trondheim på hybelen min🙂

Legg igjen en kommentar

