Siste innspurt

Jeg skulle egentlig poste et innlegg for mange timer siden om hvor flink jeg planla å være. 

Good thing at jeg ikke gjorde det altså, for jeg presterte å sovne med hodet på tastaturet i natt.. I dag er det siste innspurt før juleferien kan starte, og jeg har tonnevis med arbeid. Heldigvis fulførte jeg nettopp en av oppgavene mine, så da gjenstår det bare å få i boks fire radiogreier og en akademisk tekst/evaluering av gruppearbeidet jeg og de tre guttene mine har hatt de siste månedene.

Kjenner jeg irriterer meg litt over at jeg sovnet i natt, for hadde jeg ikke gjort det kunne jeg forhåpentligvis vært ferdig med alt av tekst nå. Så derfor er det vel på høy tid at jeg fortsetter skrivingen, så får jeg heller blogge skikkelig når jeg er ferdig med det.

Og forresten lover jeg å komme med litt mer rosenrøde og glade blogginnlegg framover. Når skolestresset forsvinner litt vil jeg tro det blir lettere å se lyst på ting. Det er jo ikke akkurat sånn at jeg ligger for døden eller noe så.

Ha en fin dag leserne!

I fell asleep last night, so I didn’t get half of the work I was planning on doing, done.. But at least I just finished one of my essays, so now I can write about the group work me and my three boys has been doing, or not doing, for the last couple of months.

And I promisse you to write about more happy things when all this is over. I can’t wait to actually be able to say that I’m done!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

