Not happy

Jeg bekymret meg med god grunn. Håret mitt ser forferdelig ut når det ikke er glatt.. 

Dere skal selvfølgelig få se bildet av elendigheten, men det må bli senere. Akkurat nå sitter jeg godt plantet under dynen og skriver essay..

Hadde eksamen i dag, og det kan man trygt si at ikke gikk så bra. Hvordan i alle dager skal jeg vite alt som trengs å vite om sportsnyheter i England for ti år siden?

Jeg har klart å sperre det norske bankkortet mitt fordi jeg trykket feil kode et par ganger for mye.. Man kan vel ikke forvente at jeg klarer å holde styr på mer enn EN kode?

Føler julen har fått en god start her altså..

Fikk i alle fall en gledelig nyhet av Birgit. Jeg har vunnet gavekort hos Cherryculture, og det hjelper i alle fall litt på humøret. Joy!

For å glede meg selv har jeg bestemt at selv om jeg har enorme mengder skolearbeid som faktisk må gjøres i juleferien også, så skal jeg leke MASSE med sminke i ferien.

I hate the length of my hair, I am totally convinced that I failed my exam today, and I managed to block my Norwegian debit card. But at least I won a gift certificate so that cheers me up a bit.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Not happy

  1. Kjedelig å måtte rette håret hver gang du har vasket det da😦 Lykke til med essayskrivingen!❤ Uff, tenker på deg, Linn! Håper du får kost deg mye i ferien🙂

Legg igjen en kommentar

