Hairdresser is a term referring to anyone whose occupation is to cut or style hair in order to change or maintain a person’s image.

For første gang på flere år, har jeg besøkt en frisørsalong. 

Dere ser det ikke veldig godt på bildene, men det er MYE kortere enn det var før..

Jeg fikk frisøren til å klippe det litt opp, tynne det litt ut, og til å klippe det slik at jeg blir «tvunget» til å ha sideskill. Aller helst skulle jeg hatt lugg også. Hun foreslo det, men jeg kjenner håret mitt godt nok til å vite at det ville sett sykt ut når håret ikke er glatt..

Nå gjenstår det bare å se hvordan håret mitt blir når det er krøllete.. Får dusje i morgen kveld, så får vi se.. Mulig jeg ender opp med å måtte glatte håret mitt hver eneste dag.. Fun fun fun..

Vet fortsatt ikke om jeg er fornøyd eller ikke.. For all del, det ser bra ut når det er glatt, men enn om det blir afro når krøllene kommer tilbake? Da kommer jeg sannsynligvis til å dø, eller eventuelt bli stor fan av hatter.

Forresten har jeg sovet før disse bildene ble tatt, derfor er det messy og flokete..

I cut my hair for the first time in years today.. I’m still not sure if I’m happy or not.. What if it’s really short when it’s curly(Which it is 99% of the time..)? I would probably die..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

10 svar til Hairdresser is a term referring to anyone whose occupation is to cut or style hair in order to change or maintain a person’s image.

  1. Marie sier:

    Har lagt deg til på Blogkeen😀

  2. supermarie sier:

    Så fin du er! Det minner meg på at jeg snart må til frisøren selv… Æsj. Tiltak.

  3. mamma sier:

    kor fin du e🙂❤

  4. Hey, dette ble jo fiint😀 Du kler godt å ha rett hår😀

  5. Desiree sier:

    Synes det ble kjempefint! Æ må å slette håret etter hver vask, og nån ganga hver dag hvis d har blitt herpa i løpet av natta. Da e d no mest bare å dra tanga lett igjennom og går fort. Lykke til med nyhåret🙂

  6. EVANETICA sier:

    Veldig fint bilde av deg, Linn Marit! Skjønner du har komplekser mot krøllene dine, men jeg lover deg at vi med stritt hår har det samme. Man vil alltid ha det man ikke har! Jeg kunne gjort alt for fylden og volumet ditt🙂

Legg igjen en kommentar

