06.12.11

Fra min natt med skolearbeid for snart en uke siden..

Tok bilde av himmelen i 6-7 tiden på morgenen. Jeg sier bare takk gud for at Karen var på besøk og hadde med seg norsk melkesjokolade til meg. Den og Pepsi Max fikk meg gjennom natten, og jeg fikk jo faktisk levert oppgaven i tide.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til 06.12.11

  1. Sophie sier:

    Ugh. Klarer så vidt å være våken lengre enn kl 23, jeg. Jeg legger meg heller kl 22 og står opp kl 04 for å jobbe! Hurra for levering av oppgave i tide 🙂

  2. Eg visste at du kom til å klare oppgaven! Hurra for deg 😀

Legg igjen en kommentar

