Shoes

Jeg lovte dere vel egentlig å vise dere skoene mine allerede i oktober.

Men ettersom ting går i glemmeboken, kom jeg ikke på det før jeg satt og så gjennom bildene fra ukens utskeielser, og kom over et bilde av de.

Ikke verdens beste bilde kanskje, men dere ser i alle fall hvilken type sko det er. I love them!

Forresten fikk jeg levert oppgaven min, men i ettertid har jeg kommet på hundre ting jeg har glemt eller ting jeg burde ha gjort.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Shoes

  1. Maaria sier:

    Fin vaskemaskin!

    Fine sko og, da.

  2. Helene sier:

    Oooh, flotte sko!🙂

  3. Sophie sier:

    Åh, de ser superkomfortable ut. Er de?

Legg igjen en kommentar

