Tired

Ja, da sitter jeg her. Klokken er ikk emindre enn 05:27, jeg har en innlevering om 10 og en halv time, og jeg mangler fortsatt 975 ord.. 

Det verste er at jeg virkelig ikke har den fjerneste anelse om hvor jeg skal finne de ordene. Jeg er så trøtt at jeg snart trenger fyrstikker for å holde øyelokkene åpne. Karen ligger ved siden av meg og sover søtt, mens jeg sitter her og er kald og halvveis i koma.

Hvis noen har en god løsning på hvordan man kan få 1000 ord om sport og nasjonalfølelser fort, så kom gjerne med den. Jeg er nær ved å gi opp liksom.

I’m tired. My essay still lacks 975 words, it’s due in about ten hours, and I’m very close to giving up.. 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Tired

  1. Lene Christin sier:

    Hmm, kan ingenting om slikt jeg. Ikke gi opp, du er flink🙂

  2. Helene sier:

    Du får legge til teskten til Three Lions ;P Hold koken, det blir nok så bra så!🙂

    SV: Støtter deg der😉

  3. Du klarer det, du klarer det, du klarer det!! Stå på❤

Legg igjen en kommentar

