So that’s what the world looks like

Da jeg spaserte ut fra optikeren tidligere i dag, var jeg sjokkert.

Tenk at verden faktisk er så klar! Her har jeg gått rundt i flere år og trodd at alle så det samme som meg. Mens nå innser jeg jo at jeg har sett verden i en blur..

Jeg overdriver ikke litt engang når jeg sier at ALT ble klarere. Tilogmed de tingene jeg ikke hadde et problem med å se før.

Jeg har altså vært og hentet meg linser i dag. Om to uker, rett før jeg reiser hjem på ferie, skal jeg besøke optikeren igjen. Og da er det for å eventuelt sette opp en fast plan for bestilling av linser. Og for å si det sånn. Jeg skal aldri tilbake til å ikke se noe igjen. Dette er herlig! Jeg er hellig overbevist om at halve Soton stirret rart på meg mens jeg gikk hjemover i dag. Jeg gikk rundt og smilte og stirret rundt meg. Akkurat som et lite barn som besøker en fornøyelsespark!

I’m never going back to bad eyesight again! This is amazing, I can see everything so clearly now! I could even read the bottom line of the eye test thingy at the opticians. It’s wonderful! 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til So that’s what the world looks like

  1. Herlighet, det må jo virkelig være en stor forandring! Skjønner godt at du bare smiler nå da😀

  2. Helene sier:

    Husker godt hvordan det var når jeg fikk mine første briller, plutselig kunne jeg se at det fløy fugler rundt på himmelen😛

Legg igjen en kommentar

