Blogkeen

https://loine.wordpress.com/

Tenker jeg skal prøve meg på noe nytt jeg. Får se hva jeg synes etter hvert. Synes i alle fall konseptet med å knytte listene mine over blogger jeg leser opp mot facebook-kontoen min er genialt.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Blogkeen

  1. Linn Jones sier:

    Skjønner ikke helt😛

  2. lenechr sier:

    Det har jeg også gjort, men får se om jeg blir å fortsette å ha det🙂

  3. Siv sier:

    Jeg er ikke noe for nye ting, men jeg skal da se hva dette er slags snakk😉

Legg igjen en kommentar

