Last friday night

Jeg ser fram til en spennende helg dere.

Denne, og forhåpentligvis en annen bok, skal holde meg med selskap i mange timer. Både i kveld, i morgen og på søndag.. Karen kommer på besøk på mandag, så det er om å gjøre å få gjort unna mest mulig skolearbeid før da. I tillegg til at jeg da har fire tonn med arbeid som faktisk må gjøres mens hun er her og.

Oh, this is going to be a fun weekend.. This book, and hopefully another book as well, are going to entertain me all day, all night, all weekend.. Luckily I got a visitor coming all the way from Norway on monday, so I have something to look forward to!😀

Hva er deres planer for helgen?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Last friday night

  1. Da får du bare være flink til å studere i helgen slik at dere får mest mulig tid sammen😉

  2. Marie sier:

    Flink student! Jeg har ingen planer for helgen, det er skikkelig regnvær i Oslo i dag, så det er jo en perfekt dag til å sitte inne og se på serier da, så det er vel det jeg har på planen i dag😉

    Tusen takk for koselig kommentar, det varmer🙂❤

  3. Anne sier:

    Ah! Den boken leste jeg første året på Idrettsvitenskap her ved NTNU🙂 Bra saker🙂

Legg igjen en kommentar

