Something sad

I guess..

For noen dager siden var jeg ute og gikk sammen med Rebekka og Eline. Da vi gikk gjennom parken så vi et «blomsterhav» ved siden av en av de mange minnemerkene som finnes her i Southampton. Nå sier jeg «blomsterhav» fordi det egentlig ikke var blomster. Det var kranser laget av et eller annet jeg ikke helt vet hva var.

I alle fall.. Jeg så en gammel dame stå og lese på kransene, og jeg syntes det hele så veldig fint ut, så jeg snek meg til et bilde av henne.

I saw this old woman looking at the sea of flowers, and I thought it made a good image. 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Something sad

  1. For et sterkt og flott bilde!! Virkelig..

Legg igjen en kommentar

