Høst

Sitter her i sengen og er egentlig ikke klar for skole og slikt i dag. Likevel vet jeg at om ti minutter må jeg begynne å gjøre meg klar, for det er viktig at jeg får med meg dagens undervisning, og at jeg får snakket med læreren min om noen greier..

Så da er det vel bare å bite tennene sammen, hoppe i klærne, sparkle på ansiktet og gå ut i den kalde høstluften.

I don’t want to go to uni today, but I have to. I need to talk to my teacher, and todays lecture is important to attend.. I guess I’ll just have to get a grip and paint on my face before I walk outside in the cold autumn weather..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Høst

Legg igjen en kommentar

