something I find difficult

På skolen har vi, som jeg har nevnt flere ganger tidligere, radioundervisning.

Jeg synes dette er ubeskrivelig vanskelig. Ikke bare fordi det er programmer og utstyr jeg aldri i mitt liv har brukt tidligere. Det er vanskelig fordi jeg er nødt til å høre min egen stemme, det er forventet at jeg skal klare å intervjue noen på engelsk, med en mikrofon stukket opp i ansiktet på vedkommende.. VANSKELIG!

Så langt har jeg ikke intervjuet noen. Jeg sliter fortsatt med å forstå programmene, jeg sliter med å bli komfortabel med min egen stemme, og jeg synes igrunn at radio ikke er noe for meg. Men jeg må jo prøve så godt jeg kan likevel. Jeg skal jo tross alt ha en karakter i dette faget også..

At school we have radio broadcasting as a part of our curriculum, and I think it’s hard. I’m not comfortable with my own voice and my own skills. I have to interview people with a microphone instead of just me, I have to talk English, and I have to use programs that I don’t understand how works. It’s hard, but I guess I’ll just have to try my best if I want to graduate..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

