My day in pictures

Satt og bladde meg gjennom Bloglovin i går kveld, og kom over et innlegg Mira hadde skrevet om kamera og objektiver.

Hun snakket om 50mm og slike ting, og jeg ble inspirert til å finne fram mitt eget kamera og for sjeldenhetsskyld skru på 50mm-eren framfor det som fulgte med da jeg kjøpte kameraet i sommer.

Jeg merker at jeg er ute av trening når det kommer til fotografering, og jeg merker at jeg trenger mer øvelse før jeg klarer å ta gode bilder med dette objektivet. De siste månedene har det mest blitt bilder av mennesker, hendelser og meg selv, uten at jeg egentlig har lagt noe særlig tanke inn i bildene mine. Derfor var det litt gøy å faktisk traske rundt i Soton i dag med kameraet rundt halsen. Jeg var ikke lenge ute å gikk, men jeg fikk i alle fall tatt noen bilder, og kamerafølelsen kom liksom litt tilbake.

For the first time in ages, I’ve actually taken pictures just for the fun of it. I can feel that I need more practice and that I’m out of photography-shape, but it still was pretty fun to walk around in Soton today just taking pictures of things I saw.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til My day in pictures

  1. Sophie sier:

    Hvis du får litt etterarbeid inn i fingerene så blir dette bra🙂

Legg igjen en kommentar

