Nail polish <3

Jeg tenkte jeg skulle vise dere det jeg har av neglelakk og slikt her i Southampton.

Selve neglelakken kommer i et eget innlegg iløpet av morgendagen. Og bare så det er sagt, lakenet mitt er ikke skittent. Jeg skiftet nemlig på sengen i går. Det er bare nuppete fordi det er det billigste Ikea hadde å by på.

I thought I’d show you my nail polish and equipment.

I’ll show you the actual polish tomorrow. And just so we’re clear. My sheets are not dirty, I changed them yesterday.. It’s just that they are the cheapest ones Ikea had..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Nail polish <3

  1. Hvor har du kjøpt de krukkene på de 2 nederste bildene?🙂

  2. EVANETICA sier:

    Åå, du har så mye fiint😀 Elsker de glittertingene😀

  3. Du har jo begynt å få en ganske fin samling du også😉

Legg igjen en kommentar

