Historical types of glasses include the pince-nez, monocle, lorgnette, and scissor or scissors-glasses.

For noen dager siden var jeg og Rebekka på besøk hos en optiker.

Rebekka fikk den glade nyhet om at hun ikke trengte briller.. Meg derimot, not so lucky.

Har vel egentlig vært klar over behovet i flere år allerede, men jeg har ikke vært helt klar for å innrømme det.. Og hadde det ikke vært for at det er så billig for synsundersøkelser her i England, hadde jeg nok neppe villet tatt den testen ennå heller..

Jeg har fortsatt ikke kjøpt meg briller. Økonomien tillater det dessverre ikke helt ennå, men det kommer vel snart. Skal innom Boots og hente meg linser om en ukes tid i alle fall. Og ja, brillene på bildet er falske.

A couple of days ago an optician told me I need glasses.. I’m not to happy about that, but I guess I should have seen it coming.. The glasses on the picture are fake, I haven’t bought any yet, but I’m going to get some lenses in a weeks time..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Historical types of glasses include the pince-nez, monocle, lorgnette, and scissor or scissors-glasses.

  1. Hva slags nettleser bruker du? Så jeg vet hvilken nettleser problemene med bloggen min vises i🙂

    Kjedelig å måtte trenge briller! Du får tenke at det finnes fryktelig mange kule briller å velge mellom🙂 Jeg fikk samme beskjed for to år siden og har dessverre vært altfor dårlig til å bruke de tøffe brillene mine, men det er kanskje på tide..🙂

  2. Sophie sier:

    De var skikkelig kule! Ta med de til optikern og få de til å bytte ut glassene med ekte glass🙂

  3. Så kjedelig da😦 Når eg studerte tok eg en synstest siden eg slet med hodepine når eg skulle lese… fikk lesebriller og det ble litt bedre. Ett par år etter er synet mitt tilbake på 0, så nå trenger eg ikke briller mer heldigvis🙂 Kule de du har på deg på bildet da😉

Legg igjen en kommentar

