So much to say

Åh, jeg har så mye jeg vil si som jeg ikke vet hvordan jeg skal si. Også har jeg så mye som jeg vil si, men som jeg ikke kan si..

Så hva kan jeg fortelle dere? Jeg føler meg som et blankt ark..

Sitter i sengen og reflekterer over alt mulig rart som jeg har tenkt på og ting som har hendt den siste uken, og jeg klarer ikke helt å komme fram til en konklusjon på noe som helst..

I have so many things that I want to share with you guys. The only problem is that some of them can’t be shared, and some of them I don’t  even know how to share..

So what can I tell you? I feel like a blank piece of paper..

I’m sitting in my bedroom, reflecting about the past weeks thoughts and happenings, and I can’t come to any conclusions about anything.. 

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til So much to say

  1. EVANETICA sier:

    Tror jeg skjønner hva du mener. Når mange rare ting skjer som du ikke helt liker, men ikke vet hvordan du skal reagere på eller gjøre med, så blir man sittende fast i et tjærn av tenking. Så føler man seg tyngre for hver dag fordi man aldri blir noe klokere av det. Til slutt får man en følelse av meningsløshet, og da føler man seg bare helt tom. Dunno if that’s what you would say, but I’ve been there, though.

    • Linn sier:

      Akkurat det jeg mente ja! Det er liksom så vanskelig å klare å komme seg ut av tankene også, så det blir liksom bare en endeløs berg og dalbane hvor man aldri får hoppe av eller noe..

Legg igjen en kommentar

