No more..

I don’t have any more to give..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til No more..

  1. Marie sier:

    Håper det går bra med deg! For å sitere Maria Mena (siden jeg har vært på konserten hennes i kveld :p): «Denne sangen handler om det at det ikke alltid er like lett å leve, men uansett hva som har skjedd, så vil det gå over, «This Too Shall Pass»»🙂

    Sv: Jeg liker boken veldig godt så langt! Den er kjempesøt, jeg så jo filmen først, og virkelig ELSKER filmen, men jeg elsker jo Miley Cyrus og Liam Hemsworth er ikke akkurat stygg heller😉 Men tenker jeg skal få sett filmen en gang til etter at jeg har lest ut boken og sammenligne dem, de er jo ikke helt identiske. Har du lest/sett Dear John? Den er såå fiiin🙂

  2. Sophie sier:

    Likte ikke dette innlegget, jeg.😦

Legg igjen en kommentar

