Let’s just forget about it

Nattens innlegg kan forklares. Det enkleste ville vært å skrive det jeg egentlig ville skrive i natt, men jeg tror det kan bli litt vel drøyt.

Derfor velger jeg å bare legge all skyld på alkoholen og si at jeg var ikke happy slik som jeg burde ha vært.

Tror egentlig jeg skulle hatt en slags sperre på både mac og mobil når jeg drikker..

Det var ikke meningen å skremme dere, jeg var bare ikke helt på topp.

Sorry. I was drunk..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Let’s just forget about it

  1. Desiree sier:

    Ja du må nok få deg en alko sperre :))

    Så du kommer oppover til jul? Dessverre regner all sneen bort nå. For en uke siden hadde vi ikke sne, så kom den, men ikke like mye som på bildene mine, var stor forskjell her og inne på Skaidi. Og nå regner det bort igjen… Lurer på om det blir vinter i år…

  2. EVANETICA sier:

    Vet ikke om jeg helt fikk med meg det? Men det jeg kommenterte på nettopp var iallfall ikke ille. Du må skrive det du føler for, kjære deg 🙂

Legg igjen en kommentar

