The title, Breaking Dawn, is a reference to the beginning of Bella’s life as a newborn vampire.

Da har jeg vært på kino folkens, og jeg må si jeg er veldig fornøyd med det jeg har sett.

Til tross for at jeg følte at filmen manglet noen små detaljer, har filmskaperne klart å gjenskape boken på en god måte. Breaking Dawn part 1 var romantisk og magisk nesten fra begynnelse til slutt.

Jeg føler Kirsten Stewart har klart å tolke Bella akkurat slik jeg så henne for meg i boken. Jeg synes Taylor Lautner ikke bare er dødskjekk som vanlig, han har også klart å få fram det såre i Jacob. Den delen av Jake som elsker Bella og som ikke vil at noe skal skje med henne. Robert Pattinson har blitt enda kjekkere, og han spiller rollen som bekymret ektemann på en god og overbevisende måte.

Jeg føler også at det har blitt dratt inn en smule mer humor enn det har vært i de tidligere filmene, og dette ser jeg ikke på som en negativ ting. Jeg tror at om de ikke hadde tatt med de små kommentarene som gjør det hele humoristisk, så ville det hele blitt en smule dystert.

Det jeg ikke likte med filmen var alt blodet. Problemet der er bare at det hører med. I boken er det beskrevet på akkurat samme måte, så jeg hadde jo ventet det. Det er vel bare det at jeg ikke er overbegeistret for blod.. OG de viste fram tærne til Edward under en av de mer intime scenene.. Dette satte jeg ikke stor pris på. Mannen ser ut som en gud, men tær har jeg ikke et stort behov for å se uansett hvor pen eieren er..

Men disse to «negative» tingene til side, så kan jeg virkelig si at jeg er fornøyd med filmen. Jeg gleder meg som et lite barn til å se siste film i 2012!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til The title, Breaking Dawn, is a reference to the beginning of Bella’s life as a newborn vampire.

  1. Duuu.. eg har jo ikke sett filmen :p Tærne kan de bare la være å vise.. omg, hva er vitsen. Det er jo bare så ekkelt :O

  2. Desiree sier:

    Hahaha liker ikke tær jeg heller :)) God helg, Linn!

Legg igjen en kommentar

