Major headache

Akkurat nå sitter jeg i sengen og har ikke det minste lyst til å gå bort til skolen..

Da jeg våknet tidligere i dag, våknet jeg med verdens mest irriterende hodepine. Det verste er at jeg har tatt smertestillende, og likevel blir jeg ikke bedre. Det frister ikke mye å sitte i to timer og høre om contemporary sports issues for å si det sånn..

Men jeg må vel bare bite det i meg. Jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal skrive essay om, så jeg trenger vel all den undervisningen jeg kan få..

For å få tankene bort fra hodepinen, prøver jeg å tenke på fine ting og fine mennesker❤

Woke up today with a major headache and the painkillers still haven’t kicked in.. Can’t say I want to go to uni today. But to get my thoughts away from the pain, I’m trying to think about pretty things and lovely people❤

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Major headache

  1. Ingenting som er som en ekte hodepine!:/ (eller haudeverk som eg sier…) Håper du er bedre nå❤

  2. Helene sier:

    Hodepine er virkelig den verste form for smerte… Håper det snart går over🙂

    SV: Når man føler smertene etterpå føles det ikke verdt det fordi smerten føles verre da enn den smerten man kanskje hadde før😛 Men nå føles det verdt det🙂

    Hevelsen ble mye verre og jeg ble gul og blå, men innen mandag var alt bedre🙂 Venter bare på at det skal gro ferdig sånn at jeg kan tygge mat på den siden😛 Skal også bli deilig å fjerne stinget og ikke ha den irriterende tråden der lenger😛

Legg igjen en kommentar

