Cleaning my bedroom

Akkurat nå sitter jeg på gulvet på rommet mitt og holder egentlig på med storrengjøring. 

For når man har jobbet med essay og slikt og ikke har vært i helt godt humør i flere uker, så hoper rotet seg opp.. Jeg har ikke tall på hvor mange tomme vannflasker som har havnet i søppelsekken, og flere skal det visst bli.. Djiiz..

Kom i alle fall over en liten sak jeg har revet ut fra et blad, og tenkte jeg skulle vise dere den.

http://famed101.com/product.php?id=144

Jeg vil ha den kjolen!

Så vet dere det.

 

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Cleaning my bedroom

  1. evanetica sier:

    Hvordan har skrivingen gått?
    Kjempesøøt kjole 😀

Legg igjen en kommentar

