Yesterday was magical

Hei hei alle sammen! I dag får dere et innlegg som ble skrevet i går, men som jeg rett og slett ikke har hatt tid til å poste før nå.

Jeg hadde store forventninger til dagen i dag, og so far kan jeg si at jeg virkelig ikke har blitt skuffet. I skrivende stund sitter jeg på bussen på vei mot London. Fun fun fun!!

Jeg kjenner ingen av de 19 andre menneskene jeg reiser med, men det går seg vel til. Jeg har i alle fall snakket med et par av dem. Blant annet en fyr som ser ut som en søt blanding av Odd Nordstoga og James Blunt.

Ellers i dag har jeg stått opp før 7, noe jeg sjeldent og aldri gjør til vanlig. Jeg har hatt radioundervisning, og for sjeldenhetsskyld var det ikke total failure. Bare litt. Jeg har forresten funnet ut at det er ekstremt vanskelig å lese eller snakke tydelig på både engelsk og norsk hvis man har en mikrofon stukket opp i ansiktet. Så vet dere det.

Jeg halvsov mesteparten av veien til London, men da vi kom fram var det ikke lett å holde øynene lukket for å si det sånn. Da Wembley stadion dukket opp og ruvet over oss i det fjerne, gikk det opp for meg at dette kom til å bli en magisk kveld. Og magisk ble det!
Kampen var fantastisk! Greit nok, Sverige tapte, men jeg er norsk så det plager meg igrunn ikke. Jeg fikk se Liverpoolspiller Stewart Downing og Rosenborgspiller Mikael Lustig. AMAZING!

På veien hjem var vi alle i godt humør, og jeg ble kjent med mange flotte, nye mennesker. Good times!

Beklageligvis hadde jeg kun med det gamle kameraet mitt fra 2007, så bildekvaliteten er deretter..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

