Ting går ikke alltid helt etter planen..

Selvfølgelig kom jeg meg ikke på biblioteket i dag..

Jeg har tilbragt dagen i sengen og har egentlig ikke fått gjort noe av det jeg egentlig ville gjøre. Jeg var egentlig ved ganske godt mot tidligere i dag, og var temmelig forberedt på å faktisk få gjort det jeg skulle.

Men den gang ei.. Det er nemlig den tiden av måneden, og jeg blir rett og slett litt satt ut av spill når smertene er som verst. Jeg håpet at smertestillende ville hjelpe, men de hjalp meg jo faktisk ikke litt engang.

Derfor må jeg nå finne det som finnes kan på nett, og så må jeg jobbe på spreng i morgen, og rett og slett trosse alt av smerte og tvinge meg selv ned til biblioteket.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

8 svar til Ting går ikke alltid helt etter planen..

  1. Huff, det er de mest irriterende og unødvendige smertene man kan ha. God bedring, håper du er bedre imorgen!🙂 Ett lite tips er å blande ibux og paracet, da de virker bedre ilag (tips fra sykesøster)
    Hilsen en som har plagdes MYE med hodepine og syns ibux+paracet funker best🙂

    • Linn sier:

      Som regel bruker jeg Ibux og Paracet sammen, men her i England får jeg brekningsfølelser når jeg tar det som liksom skal være paracet :s
      Er mye bedre i dag, så jeg klarte å dra stumpen ned til biblioteket og har faktisk fått gjort noe :p

  2. De smertene… aah, ikke gøy når smertestillende absolutt ikke har noen effekt!!😦 Bruker å gjøre som Lene Christin anbefaler over her. 1 stk ibux og 1 stk paracet🙂 Paracet alene hjelper faktisk ikke leste eg en artikkel om…

  3. Jade sier:

    Har du prøvd Naproxen? Jeg har hatt stort hell med de tablettene. Når jeg var yngre fikk jeg resept på litt sterkere versjon enn de som nå selges vanlig på apoteket. Jeg var sengeliggende 2 dager i måneden før jeg begynte med de. God bedring!

  4. Frk. Evebø sier:

    http://www.yogajournal.com/poses/475

    denne yogaøvelsen, blant en del andre, er med på å løse muskelspenninger musklene i korsrygg, bekken og nederste del av magen, og kan derfor hjelpe mot slike smerter🙂

Legg igjen en kommentar

