Eye primers aid in the smooth application of eye shadow, prevent it from accumulating in eye lid creases, and improve its longevity.

Når jeg virkelig skal pynte meg, er jeg avhengig av primer til øyenlokkene. Både for å forlenge levetiden til øyenskyggen, men også for å få fram fargen bedre.

Nå har jeg testet Benefits Stay Don’t Stray eyeshadow primer flere ganger, og etter min mening kan den virkelig ikke måle seg med Urban Decay Eyeshadow Primer Potion..

Holdbarheten til UD er ti ganger bedre enn Benefits, og med UD striper ikke øyenskyggen seg i det hele tatt.

Man kan si at Benefit Stay Don’t Stray er helt ok, men jeg kommer neppe til å gå til anskaffelse av den.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Eye primers aid in the smooth application of eye shadow, prevent it from accumulating in eye lid creases, and improve its longevity.

  1. Sophie sier:

    Googla faktisk det her for noen dager siden! Så du liker Urban Decay sin? Den er god?

  2. Marie sier:

    Jeg har faktisk prøvd UDPP, men jeg likte den ikke i det hele tatt .. Siden det er veldig lenge siden husker jeg ikke om den gjorde så øyeskyggen satt mye bedre, men jeg er så vandt til Painterly Paint Pot fra MAC, og den dekker over blodårer og slikt på øyelokket, det gjør ikke UDPP så veldig synes jeg, og jeg tror det er det jeg ikke liker med den :p
    Sv: Jeg har søkt på MAC, jeg var inne på intervju til og med! Men det er ekstremt vanskelig å komme gjennom dersom man ikke har noen utdannelse innenfor sminke/skjønnhet, så jeg kom ikke noe lenger enn intervju (nå skal det sies at et intervju på MAC vil si et personlig vanlig jobbintervju PLUSS en SMINKEDEL, der de evaluerer hvordan du sminker, hvordan resultatet blir og hvordan du er i kontakt med modellen/kunden, det er utrolig vanskelig, jeg var så syyykt nervøs, satt og skalv liksom :p Resultatet ble veldig bra, jeg hadde med bestevenninnen min som modell, men jeg synes det er så unaturlig å skulle stå og forklare hva jeg gjør nå, hvorfor jeg legger den og den øyeskyggen akkurat der og alt sånn, når det er profesjonelle makeupartister som sitter og følger med på hver minste lille ting.. Men jeg er veldig stolt av å bare ha kommet med til intervju da! :D), men tenkte egentlig å prøve igjen om litt, hvis det er noen ledige stillinger .. Jeg har så fryktelig lyst, det er jo det som er drømmen min!

Legg igjen en kommentar

