Big Brother is a television show in which a group of people live together in a large house, isolated from the outside world but continuously watched by television cameras.

Etter at jeg begynte å låne TV2 Sumo av Maria, har jeg, som aldri ser på TV til vanlig, begynt å følge med på Big Brother..

Egentlig synes jeg hele konseptet er latterlig. Likevel er jeg oppslukt, og jeg må se hver eneste episode. Bare de siste 4-5 dagene, har jeg sett til dag 39 liksom..

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ser på det heller. Folk drikker til de spyr. Ukesutfordringene får deltagerne til både å spise til de kaster opp, og trene til de ligger langflate i sitt eget spy nesten..

Ser du på Big Brother? Hva synes du?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

7 svar til Big Brother is a television show in which a group of people live together in a large house, isolated from the outside world but continuously watched by television cameras.

  1. Har ingen tv-kanaler her i Bergen, men de gangene eg har vært hjemme hos mamma har eg også sett på BB. Skjønner igrunn ikke hvorfor, men man MÅ liksom bare se på :p

  2. Jeg ser på bb og må se det hver eneste dag :p syns det er gøy🙂 håper roberto vinner jeg🙂

  3. Hehe, Roberto er morsom.. skjønner omtrent ikke hva han sier halve tiden :p Snakker så fort…

  4. Helene sier:

    Jeg fikk ikke engang med meg at det hadde begynt ny runde Big Brother😛 Sier vel litt om hvor mye jeg ser på tv. Har heller ikke sett noe på det etter jeg fant det ut.

Legg igjen en kommentar

