John Lewis is a chain of upmarket department stores operating throughout Great Britain.

FØRST må jeg si at jeg er lei av at WordPress henger seg opp. At sidene ikke kan lastes, og at jeg faktisk ikke får blogget når jeg vil. Har hatt problemer med å komme meg innpå bloggen i flere dager nå. Av og til funker det, av og til funker det ikke..

Anyways! I går var jeg jo, som jeg nevnte tidligere, og besøkte mine gode venner nede på John Lewis. Der ble jeg sminket av en veldig søt og hyggelig jente. Fun fun fun!

Jeg fant ut at det var bedre lys når jeg tok bilder i sengen..

Dere tror det kanskje ikke, men jeg har faktisk lebestift på. OG det er denne fargen:

Nå er det ca en måned igjen, før jeg skal få de flinke menneskene til å lære meg å legge julesminken.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

9 svar til John Lewis is a chain of upmarket department stores operating throughout Great Britain.

  1. Vi har samme sengetøy!! Haha, IKEA?😀

  2. Liv Hege sier:

    så bra, for da kan jo du sminke mæ når du kommer hjeem😀

  3. Tuva sier:

    og vi har samme lysforhold i senga! :p

  4. Helene sier:

    Fint🙂

    Alltid kjipt når man ikke får logget inn når man VIL blogge😛

  5. evanetica sier:

    Så utrolig fin du ble! Glødet omtrent🙂 Ja, skikkelig irriterende når wordpress ikke funker!

Legg igjen en kommentar

