Cosmetics are substances used to enhance the appearance or odor of the human body.

For et par dager siden, bestemte jeg meg for å forsøke å faktisk bruke andre farger en bruntoner når jeg sminket meg.

Needles to say, det gikk ikke veldig bra.

Først var jeg veldig fornøyd med øyenskyggen på begge øynene. Så bestemte jeg meg for å legge på eyeliner i tillegg. Det gikk ikke bra i det hele tatt.. Det ene øyet ble totalskadd, det andre ble merkelig..

Så jeg fjernet alt av sminke på det totalskadde øyet, og tenkte at når skaden først var ute, hvorfor ikke prøve falske vipper mens jeg først holdt på.

Jeg kommer nok aldri til å få til de vippene, det ser alltid skeivt og rart ut.. Og derfor er dette det eneste bildet dere får se. Det eneste der man faktisk ikke ser sminken skikkelig.

Heldigvis skal jeg besøke sminkefolkene «mine» igjen i dag, så da får jeg forhåpentligvis et resultat jeg kan være fornøyd med for en dag.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Cosmetics are substances used to enhance the appearance or odor of the human body.

  1. silje sier:

    Hvem er sminkefolkene?🙂

  2. Ooj, eg ser at du prøvde deg på rosa😀

  3. Marie sier:

    Øvelse gjør mester😉
    Sv: Penultimate Eyelineren er i det permanente sortimentet, så den får du kjøpt uansett, den er ganske grei for de som ikke er så vant med liquid liner🙂 Jeg likte den veldig godt før jeg ble forelsket i fluidlinene😉

  4. Charlotte K. sier:

    Det er alltid gøy å eksperimentere litt da, må prøve og feile, hehe😛

    Sv: Ja, jeg også!! Tusen takk🙂

Legg igjen en kommentar

