Chewing gum in various forms has existed since at least 5,000 years ago at minimum the Neolithic period.

Man kan trygt si at jeg er direkte avhengig av tyggegummi. Eller toy som vi sier der jeg kommer fra.

Jeg er også ganske så kresen når det kommer til smak. Jeg foretrekker rett og slett Extra med spearmint, og det er helst det jeg kjøper. Så da jeg dro fra Norge, selv om jeg er klar over at Extra er et internasjonalt produkt, kjøpte jeg en god del tyggegummi i Taxfreen på Flesland.

Long story short, jeg glemte den nyåpnede pakken min hjemme i dag tidlig, så jeg gikk innom Tesco på vei til skolen. Der kjøpte jeg da en pakke Extra med smak av Spearmint.

Det kjøpet var rett og slett ikke et godt kjøp.. Tyggisen smakte feil, og smaken varte ikke halvparten så lenge som den fra Norge.

Konklusjon: Jeg skal kjøpe masse Extra når jeg reiser hjem på juleferie.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Chewing gum in various forms has existed since at least 5,000 years ago at minimum the Neolithic period.

  1. Hahha, seriøst.. hvordan kan de ikke ha samme smaken?🙂

  2. Martine sier:

    Haha, jeg så den da jeg var der! Synes det var kjempemorsomt :-)))

  3. Andrea Nornes sier:

    Skulle trodd det var det samme, men tydeligvis ikke :O Selv liker jeg best de som er sølv med blå eller gul strek på, synes de grønne smaker for mye tannkrem😛

Legg igjen en kommentar

