Night or nighttime is the period of time when the sun is below the horizon.

Jeg hadde nettopp vasket sminkekostene mine, og holdt på å legge de pent på plass for å tørke, da jeg så ut av vinduet.

Himmelen var så fin, så jeg måtte bare ta et bilde av den!

Da jeg tok bildet, var det fortsatt såpass lyst ute at man så alt helt klart. Nå, under en halvtime senere, er det bekmørkt ute..

Jeg sitter i sengen og vurderer hva jeg skal starte med. Lese litt pensum, eller komme på en idé til morgendagens pitch..

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Night or nighttime is the period of time when the sun is below the horizon.

  1. Vaske sminkekoster – akk, så gøy :p Himmelen var fin da! Synd at det blir mørkt så fort om dagene😦

    • Linn sier:

      Kjempegøy du! Jeg følte det var på tide.. Kabukikosten min hadde sett bedre dager så ;p

      Hjemme i Norge har jeg ingenting imot mørke, men her går jeg helst ikke ute alene når det er mørkt, så da liker jeg det ikke :p

  2. Kostevask er dritarbeid. Hater det :p

  3. Silje sier:

    Hva ska du med så mange koster?🙂

Legg igjen en kommentar

