Pyjamas usually include trousers and a shirt.

Jeg tror ikke jeg har vist dere koseklærne mine..

Goooode tøfler fra Mataland. Tror de kostet 10 pund eller noe.

Spongebob pyjamasbukse! 10 pund på Primark. Da jeg så den nølte jeg ikke et sekund engang. Jeg måtte ha den! Kjøpte også to par matchende sokker.

Også tøflene igjen. Så dere får sett de søte duskene på siden. Love!

Nå mangler jeg bare en ekstremt god genser, så er antrekket perfekt. For now nøyer jeg meg med Liverpool jerseyen min og spongebob-pleddet jeg kjøpte på Tesco da vi nettopp hadde flyttet hit.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

10 svar til Pyjamas usually include trousers and a shirt.

  1. Koseklær er viktig å ha! Morsom pysjbukse😉

  2. Desiree sier:

    Så søte da! Tøflene så jo gode og varme ut.
    Skjønner at du sliter litt, så synd da! Håper det snart går lettere, og at du finner noen gode venner som du kan støtte deg til! Har stor tro på deg jeg iallefall🙂
    Stor oppmuntringsklem fra meg🙂

  3. Linn Jones sier:

    Oioioioioi! De tøflene var så digge!😀 Sånne vil jeg haaa!😀 Men de har vel ikke mine monsterstørrelser😛

  4. lisaaj sier:

    Ååå, det så herlig ut! Elsker å gå i koseklær og bare daffe! : ))

  5. Sophie sier:

    Søteste pysjen! Vilhajegog!🙂

  6. Helene sier:

    De tøflene var søte🙂

    Jeg har aldri klart å bruke tøfler, hater å være varm på beina😛

    • Linn sier:

      Hehe, jeg var sånn selv før. Men etter at jeg flyttet hit og fikk tepper på gulvene, fant jeg ut at det var nødvendig, for jeg føler ikke at teppene blir rene uansett hva jeg gjør :p

Legg igjen en kommentar

