A contest is an event in which at least two teams or individuals compete.

I denne sammenhengen er det individuals som konkurrerer. 

Elizabeth Michelle har konkurranse igjen, og jeg må jo gjøre et forsøk på å vinne.

Mye spennende i denne pakken, spesielt ringen. Den ser nydelig ut!

En del av konkurransen går ut på å vise et bilde av en halloween-look. Sist jeg dekorerte ansiktet mitt for halloween var i 2008. Jeg skulle egentlig ut nå på mandag som var, men ting hendte, og jeg ble sittende hjemme..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til A contest is an event in which at least two teams or individuals compete.

  1. evanetica sier:

    Kult!! Håper du vinner😀

Legg igjen en kommentar

