The origins of the Internet reach back to research of the 1960s, commissioned by the United States government in collaboration with private commercial interests to build robust, fault-tolerant, and distributed computer networks.

Nede på kjøkkenbordet ligger det en eske, oppå esken ligger det et kort. Og inni esken ligger det en liten boks som skal gi oss i Fred Bertine, internett resten av skoleåret. 

Nå må bare noen som kan slike ting stå opp/komme hjem slik at vi får systemet up and running. Jeg er lei av å betale for å sjekke facebook, blogge, lese nyheter etc.. Har allerede brukt en formue føles det som.

Anyways.. I går var ikke en god dag, og jeg kan ikke påstå at dagen i dag føles som om den skal bli noe bedre så langt. Likevel prøver jeg å tenke at det er mandag, det er starten på en ny uke, og uken blir ikke bedre enn hva jeg gjør den til.

Så målet mitt for dagen er ganske enkelt; Smil!

Ja, også skal jeg rydde rommet mitt, tror jeg. Det er egentlig ikke veldig rotete. Rommet er såpass stort at selv med en passelig stor skittentøyshaug på gulvet, så ser jeg 90% av det ekle teppet.

Så vet dere det.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til The origins of the Internet reach back to research of the 1960s, commissioned by the United States government in collaboration with private commercial interests to build robust, fault-tolerant, and distributed computer networks.

  1. Sukk.. SMIL du, vennen❤

  2. Helene sier:

    Må fokusere på det positive🙂 Kjekt å ha internet i orden!🙂

  3. Andrea Nornes sier:

    Det er et veldig godt mål for dagen å smile!😀

Legg igjen en kommentar

