He was just standing there, turning this way and that, with a bewildered look on his face.

Akkurat nå sitter jeg i et rom fullt av mennesker, og jeg skjønner absolutt ingenting av hva vi faktisk holder på med.. 

Vi snakker om sports- og mediahistorie i England tror jeg. Så langt har jeg lært at før i tiden hadde ikke folk penger til TV eller radio. Så jeg har virkelig fått mye ut av den en og en halv time lange presentasjonen til to av mine klassekamerater.

Det er mange år siden sist jeg følte meg så fortapt som jeg føler now a days. Håper at alt kan bli bedre om jeg bare får snakket litt med lærerne mine.

Fant nemlig nettopp ut at jeg skal ha både en essay OG en eksamen i Sports, Media and Culture, og jeg fikk en smule panikk. Hvordan i alle dager skal dette gå? Jeg som knapt nok har møtt opp til timene fordi jeg ikke finner klasserommene.. Ser fram til bunnkarakterer til jul…

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til He was just standing there, turning this way and that, with a bewildered look on his face.

Legg igjen en kommentar

