Something stupid

Vanligvis pleier jeg å søke opp titlene på innleggene mine i Wikipedia. I dag vet jeg ikke helt hva jeg skal søke etter, så nå blir det bare noe random..

Egentlig vet jeg ikke hva jeg vil skrive om heller, så hva dette innlegget kommer til å ende opp som, er et veldig godt spørsmål..

Vanligvis ville jeg nok ikke ha skrevet om mine innerste tanker på et så åpent sted som bloggen min. Men ettersom jeg er i England og har ca like mye nettilgang som en 70 år gammel geit i Sahara føler jeg det blir enklere å i det minste plage dere med litt av alt som surrer rundt oppe i hodet mitt for tiden. Alternativet er liksom å bruke opp pengene på mobilen til å ringe hjem til Norge..

Jeg føler meg litt fortapt her borte, og jeg vet egentlig ikke hva jeg kan gjøre for å komme meg ut i den gropen det kjennes som om jeg er nede i.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

1 svar til Something stupid

  1. Helene sier:

    Du kan jo bruke Skype til å ringe folk 🙂

    Får håpe ting føles bedre etterhvert 🙂

Legg igjen en kommentar