Radio is the transmission of signals through free space by modulation of electromagnetic waves with frequencies below those of visible light.

I dag har jeg jobbet med noe jeg ikke er så veldig glad i, nemlig radio.

En del av utdanningen min her borte i Southampton, går ut på at vi skal velge mellom TV og radioundervisning. Jeg valgte altså radio.

Jeg har havnet på gruppe med tre merkelige skapninger, også kalt gutter. Noe som kanskje ikke er så veldig rart med tanke på at vi kun er to jenter i klassen min. Men for all del, de merkelige skapningene er jo faktisk hyggelige. Og de har alle tre gått med på å være mine nye bestevenner. Jeg kjenner jo tross alt ingen andre her borte.

As a part of my education here in Southampton, I have to learn about radio. We could chose between TV and radio, so my decision was pretty simple.  

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Radio is the transmission of signals through free space by modulation of electromagnetic waves with frequencies below those of visible light.

  1. Frk. Evebø sier:

    Lykke til med radioundervisning, og gratulere med nye bestevenna!🙂

Legg igjen en kommentar

