The Ice People are cursed with a terrible forefather, Tengel the Evil, whose actions resulted in at least one cursed individual being born in every generation.

Denne helgen hadde jeg, som jeg nevnte i går, besøk av verdens beste Karen.

Og selv om man skulle tro at tidsbegrensning er et vesentlig begrep når noen er på besøk fra sent fredag kveld, til tidlig mandag morgen, så har vi rukket å gjøre utrolig mye på bare noen ganske få dager.

Karen startet helgen med å kjøre buss rundt halve England. Eventuelt bare fra London til Southampton, men det er detaljer. Før hun møtte Rebekka og meg på busstasjonen. Dere kan tro det var et hjertelig gjennsyn!

Med seg i bagasjen hadde hun ikke bare hilsner fra kjente og kjære i Bergen. Hun hadde også Norvegia, ostehøvel, leverpostei, Sørlandschips, Holiday-dip og mye mer! Bare dette var nok til at jeg ble glad for å få besøk. Dere kan tro jeg har savnet norsk ost!

Lørdag dro vi tidlig ut. Egentlig var planen å dra på en random pub for å se Liverpool – Manchester United, men skjebnen ville det slik at Yates var fullt, så vi endte opp med litt lett sightseeing istedetfor. Etter å ha trasket rundt i byen en stund, gikk vi innom West Quay, hvor vi fikk gjort litt lett shopping. Jeg kom hjem med en flott drakt med en flott Liverpool-logo på, og Karen kjøpte noen mindre fine drakter til sine søte, små brødre.

Vi spiste kinesisk middag, og livet var flott! Etter hvert dro vi hjem til mitt fantastiske hus, og der gjorde vi oss klare for a night out. Long story short, vi hadde det gøy.

Fortsettelse følger..

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til The Ice People are cursed with a terrible forefather, Tengel the Evil, whose actions resulted in at least one cursed individual being born in every generation.

  1. Tror nok at eg hadde savnet hvitosten noe enormt selv!🙂

Legg igjen en kommentar

