Benefit Cosmetics is a manufacturer of cosmetics founded and headquartered in San Francisco, California.

Jeg fikk plutselig lyst til å teste ut foundation som ikke var i pudderform.

Så langt er jeg veldig fornøyd. Kommer nok til å bruke mineralpudderet mitt til hverdags. Men når det er noe «større» kan jeg jo kanskje pynte meg litt ekstra?

So far I am pleased. I’ll probably end up using my mineral powder on a daily basis, but on bigger occasions I’ll decorate my face a little extra.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Benefit Cosmetics is a manufacturer of cosmetics founded and headquartered in San Francisco, California.

  1. Marteee sier:

    Ser ut som at du kose dæ i england, savne dæ å glæde mæ til du kommer tilbake hit på bessøk!😀

  2. Dødsstilig pakning da😀

Legg igjen en kommentar

