Stjeler internett fra naboene

Heisann hoppsann alle sammen! 

Nå tenker jeg dere har savnet mitt blide åsyn?

Sitter i skrivende stund i sengen og stjeler internett fra mine kjære naboer, som forresten har invitert oss på husfest.

Vet ikke helt hvor lenge nettet holder thou, så vi får holde dette innlegget litt kort. Tenkte bare å gi dere et lite livstegn eller to.

I dag har jeg brukt penger.. Først bestilte jeg meg litt småtterier på Ebay, ganske enkelt fordi jeg følte jeg fortjente det etter å ha overlevd første virkelige skoledag for et par dager siden. Og nå nettopp bestilte jeg en ny mascara og en eyeliner fra ACW. Følte bare at det var på sin plass at jeg kunne kjøpe meg noe fint liksom.

Jeg har ennå ikke blitt kjent med et eneste menneske her borte. Sånn hvis man ser bort fra noen av de norske studentene på skolen og afrikaneren jeg bor sammen med. Ser for meg et langt år i ensomhet. Uten å kjenne et eneste menneske i klassen, og bare total failure.. Tenk om jeg stryker i alt liksom? For jeg fikk nemlig ikke med meg halvparten av det læreren snakket om på tirsdag.. I morgen er det skole fra tidlig til sent, så dette kan jo virkelig bli interessant..

Tilbake til pengebruk.. Jeg har også kjøpt meg et par «hjemfrabyensko». Ganke enkelt et par sammenleggbare sko som jeg kan ta på meg etter å ha torturert anklene mine i høye heler på dansegulvet. De er ganske søte også skjønner dere, og utrolig lette på foten! Og best av alt, de kostet 3 pund!

Vel, nå skal jeg legge meg godt tilrette i sengen. Jeg skal nemlig se film og nyte musklene til fine dansemannen! Skal se Step Up 2 the Streets, bare sånn hvis dere lurte på det.

Adjø!❤

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Stjeler internett fra naboene

  1. eBay er en menneskerett!😛 LOL!🙂 Kjekt at du lever ja! Og håper internetten kan bli din om ikke så lenge😛

  2. Helene sier:

    Nydelig🙂

    Det går seg nok litt til, tror du ikke?🙂
    Jeg har vurdert å kjøpe sånne sko selv, men aldri kommet meg så langt😛 Litt små forhold her, så må liksom ikke gå så langt uansett. Kanskje de kan være litt mer kjekke å ha i Oslo hehe

  3. Ebay er ett must for alle shoppeglade jenter (og gutter!)😉
    Trur det går bra med deg, du blir nok kjent med flere etterhvert!🙂 Bruker å være slik i begynnelsen at man ikke kjenner noen, men det bruker å gå seg til.
    Lykke til på skolen!

  4. Godt å se livstegn fra deg😉 Shopping er et must, ihvertfall ebay!😉

Legg igjen en kommentar

