Birthdays are celebrated in numerous cultures, often with a gift, party or rite of passage

På torsdag ønsket jeg meg selv gratulerer med dagen, og jeg ga også meg selv en ekstra liten oppmerksomhet.

Etter kameraet og macen jeg kjøpte i sommer, er dette en av de bedre gavene jeg noen gang har gitt meg selv. Kremen heter som dere sikkert ser, It’s Potent Eye Cream fra Benefit, og damen jeg kjøpte den av, lovet at om jeg ikke var fornøyd etter 28 dager, fikk jeg pengene igjen.

Vel, jeg må si, at etter bare fire dager, er jeg fornøyd. Jeg ser en helt klar forbedring på de mørke ringene under øynene mine.

My birthday present from me, to me. I love it! 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

10 svar til Birthdays are celebrated in numerous cultures, often with a gift, party or rite of passage

  1. Ååhh, du skulle tatt før og etter bilder !🙂

    • Linn sier:

      I’m way ahead of you!😉 Har allerede tatt før-bildet (selv om lyset ikke var helt ideelt da jeg tok det, så bildet ble gult..), og jeg planlegger å ta et nytt et om noen dager allerede😉 Blir liksom en week by week update på en måte😉

  2. May sier:

    Syns du kan kjøpe en til mæ også!;))

  3. Katrine sier:

    Så hærlig! Høres ut som et viduendermiddel😀

  4. Oooh, går det an å bestille gjennom deg?😉 Haha… fantastisk med produkter som faktisk holder det de lover🙂

  5. Ira Recchia sier:

    should add content more often great read, also like the layout of the blog.

Legg igjen en kommentar

