A bedroom is a private room where people usually sleep for the night or relax during the day.

My bedroom dere!

Jeg trodde jeg skulle få bruk for disse her. So far, not so much. Som oftest pakker folk varene dine for deg, før du har fått tenkt deg om liksom..

Bilder av fine mennesker som betyr mye for meg.Kommoden skal byttes ut. Venter på at huseier skal komme med ny.

En del av meg liker virkelig klesskapet mitt. En annen del synes det er merkelig med dører av metallnetting.. Still a work in progress.. Og vinduene får jeg ikke gjort noe med. Må høre med huseier om de kan byttes ut eller noe..Sengen min. Jeg hadde først bestemt meg for å kjøre en veldig «voksen» og enkel stil. Så oppdaget jeg hvor mye Spongebob man finner her i England, og pleddet måtte bare bli med meg hjem. Det og en toalettmappe, en skriveblokk og en pakke skrivesaker. Hadde også veeeeldig lyst på en stor bamse, men jeg følte at det måtte eventuelt vente til jeg har en bedre oversikt over økonomien for det neste halvåret. Verdens kuleste boks med papirlommetørkler.Prinsesseskål med prinsessegodis i. Bestemor pleide alltid å ha disse sjokoladene da jeg var liten, så jeg fikk ekstremt lyst til å kjøpe noen her om dagen.

Ellers planlegger jeg å henge opp et par plakater, og en hel haug med bilder av alle jeg er glad i. Må bare få kjøpt noe å henge det opp med. Tape funker dårlig liksom.. Men jeg liker i alle fall rommet mitt veldig godt, og jeg tror nok jeg kan trives godt her.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til A bedroom is a private room where people usually sleep for the night or relax during the day.

  1. Så koselig du har det! 🙂 Skikkelig hjemmekoslig og personlig! Er jo viktig det når du skal rilbringe litt tid der 🙂

  2. Fint rom du har 🙂 Den sjokoladen er knallgod! Synd den koster så veldig mye.. (kanskje ikke i england?) Svampebob er forresten kul ;p

  3. Du har jo fått det ganske så koselig da 😀 Åååh, de sjokoladene er gode. Fikk veldig lyst på nå ja 😦

Legg igjen en kommentar

