A Makeup Artist is an artist whose medium is the human body, applying makeup and prosthetics for theatrical, television, film, fashion, magazines and other similar productions including all aspects of the modeling industry.

I dag har jeg og fineste Rebekka besøkt sminkedamer. Det var spennende kan dere tro! 

Her om dagen fant vi nemlig ut at det finnes flere slike gratistilbud her i Southampton, så da tenkte vi at vi kunne jo like så godt prøve. Vi endte opp hos sminkefolkene til Bobbi Brown.

Ettersom jeg aldri har følt at jeg får til Smokey Eyes, bestemte jeg meg for at dette ville jeg få damen til å vise meg. Etter at hun hadde gjort dette ferdig, viste hun meg også hvordan jeg kunne ordne øyenbrynene mine, og også hvilken foundation som passet til meg og slike ting.

Bildene viser virkelig ikke sminken rettferdighet.

Jeg likte i alle fall blushen, foundationen og et par av øyenskyggene veldig godt. Så får vi se om jeg noen sinne blir eier av sminke fra Bobbi Brown. Har en liste med produktnavn på alt som er brukt, så det kan jeg jo kanskje poste senere. Nå er det sent, og jeg er veldig klar for sengen.

Today, Rebekka and I went to a makeup artist to get our faces painted on. The woman gave me a few tips on how to do smokey eye, my eyebrows, liquid foundation etc.. Maybe I’ll actually buy some makeup from Bobbi Brown someday.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til A Makeup Artist is an artist whose medium is the human body, applying makeup and prosthetics for theatrical, television, film, fashion, magazines and other similar productions including all aspects of the modeling industry.

  1. Så fint det ble! Du passa det veldig godt 🙂

  2. Carina sier:

    Det ble jo kjempefint!

  3. Heidi Larsen sier:

    Så gøy da ! Moro å dra å bli stæsjet opp av flinke folk 😉 Nydelige farger som ble brukt 🙂

Legg igjen en kommentar

