Meet Gunnhild

I dag fikk jeg meg en ny bestevenn.

Det er bare et problem; Jeg vet ikke hvordan man tar vare på blomster.

Valget sto mellom en plante av plast som het Kåre, og denne ekte, fine, snille blomsten, som da heter Gunnhild. Det var kjærlighet ved første blikk, og vi er nå fast bestemt på å være de beste venner i hele verden.

Men kan noen kanskje hjelpe meg med å fortelle hvordan man behandler disse fine vesnene?

Meet my new best friend, Gunnhild! Can anyone tell me how to take care of her?

Edit: På lappen til Ikea, sto det at Gunnhild er en form for bonsaitre.. Noe jeg egentlig tviler på, for de pleier vel å se ut som de i Karate Kid?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Meet Gunnhild

  1. Carina sier:

    Uff, jeg kan heller ikke ta vare på planter, men det er fint da😀

  2. maria sier:

    Det er et bonsaitre😛

Legg igjen en kommentar

