A bed is a large piece of furniture used as a place to sleep, relax, or engage in sexual relations.

Hahaha, jeg lo godt da jeg fant dette på Wikipedia! 

Egentlig er dette innlegget kun noe jeg skriver for å vise dere det eneste helt rene, og nesten ferdige området av soverommet mitt.

Det eneste som mangler er en svart pute, og det svarte sengeteppet mitt. Puten har jeg allerede lagt i sengen, men resten gidder jeg ikke fikse før vaskedamen har vært her. Ser liksom ikke helt poenget i å pynte et soverom skikkelig, for at hun skal måtte flytte på alt når hun skal vaske for meg?

This is the only area in my bedroom that is almost completely finished. All that is missing is a black pillow and my new, black bed spread.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

