I <3 England

Bildedryss fra min første uke i England :

Filmkveld med Rebekka.


Hotellet.

McFlurry.

Oreo-milkshake, I think?

Smoothie❤

Samboerne mine.

Feiret nytt sted å bo, @ TGI Fridays.

Middag.

Middagen til Rebekka.

Busstur.

Vår nye gate.

Blomst med klistremerke.

Ikea.

Jeg innså plutselig at det var mest matbilder her, og når jeg tenker over hvilke bilder som har blitt tatt iløpet av uken, ser jeg at det er ikke mye som er verdt å vise fram. Det kommer sikkert bedre bilder så fort jeg bare har litt mer tid til å faktisk se byen.

Mostly pictures of food, but I actually haven’t taken many pictures. I guess there will be more when I actually have the time to see the city.

Forhåndsskrevet innlegg.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til I <3 England

  1. Liv Hege sier:

    ser ut som at du storkose dæ<3 glæde mæ til påsken!

  2. Så koselig ut!🙂 Jeg håper på å få dra til England en gang, men bare på ferietur😉

  3. Siv sier:

    åh, oreomilkshake høres såååå godt ut!! Og alt som starter på MC- elsker jeg ;D

  4. Tonje sier:

    Nå fikk jeg virkelig lyst til å prøve Oreomilkshake!🙂
    Fine bilder, gleder meg til å se mer.

Legg igjen en kommentar

