Delay

Det kommer til å bli store forsinkelser i blogginnleggene framover. 

Flytter ut fra hotellet, og inn i mitt nye hjem, i morgen. Dermed har jeg ikke internett før om i alle fall noen uker regner jeg med.

Skal selvfølgelig stikke innom når jeg har muligheten, men jeg må innrømme at jeg kommer til å prioritere mail, bank og slike ting hvis jeg først skal en snartur på nett..

Var innom det nye hjemmet mitt tidligere i dag, og da tok jeg en del bilder. Akkurat nå ligger minnekortet inne på hotellrommet, så jeg får ikke lagt ut noe i dag. Men jeg skal forsøke å rekke å legge de ut før vi sjekker ut i morgen. Vet det er flere som er nysgjerrige på hvor elendig standarden er i England.

Ellers må dere ha en strålende kveld, også håper jeg dere ikke slutter å lese bloggen min fordi det blir en liten ufrivillig ferie framover.

I’m moving in to my new home tomorrow, so i won’t have access to internet in a while. I will try to post some pictures of the house/apartment before we check out of the hotel, and I hope you will still be here when I get back from my involuntary holiday. 

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Delay

Legg igjen en kommentar

