Upgrading

Jeg har «oppgradert» neglelakken min:


Ellers har jeg også pyntet på skrivebordsbakgrunnen min:

Andre oppdateringer:

– Jeg har funnet en jeg vil gifte meg med. Han hadde fint hår.

– I dag har jeg spist svenske kjøttboller på Ikea.

– Jeg har kjøpt en hvit BH, den er fin!

– Jeg har hentet papirer på skolen.

– Rebekka og jeg har oppdaget at vi er inkompetente på nett.

– Vi har bestemt oss for å døpe huset vårt til Fred Bertine, og alle gleder seg.

 

God natt!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Upgrading

  1. Siv sier:

    åååå, for ei flott neglelakkfarge 😀 glitter 😀

  2. Marie sier:

    SYKT kul neglelakk! 😀
    Sv: Vet du hva, jeg kommer gjerne helt til England for å sminke deg, da tar jeg bare litt sminkeshopping i samme slengen! 😉

  3. Jessica sier:

    Gleder meg til å komme på besøk! 😀

  4. Oooh, neglelakk ❤ Morsomt innlegg 😉

Legg igjen en kommentar

