Rosa kjærlighet!

Klarte ikke å la være å bruke LITT penger i går.

Rebekka og jeg var innom Boots, noe jeg antar er en form for apotek/drug store?

I alle fall, jeg kjøpte da tre neglelakker. Her har dere den ene:

Dagslys

Inne på hotellrommet, sent på kvelden.

Jeg TROR den heter Miss Sporty eller noe sånt. Men hva fargen heter har jeg virkelig ingen anelse om. Det eneste jeg vet er at jeg brukte 10 pund inne på butikken, og jeg kjøpte tre neglelakker og en pakke med Strepsils. Veldig greie priser altså.

Og Strepsilsen elsker jeg! Jeg er MYE bedre i både hals og kropp i dag, så jeg håper jeg er frisk i morgen.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Rosa kjærlighet!

  1. Så flink du er å ta på! Så pent får jeg det aldri 😛

  2. Silje sier:

    Hehe, det finnes Boots i Norge også 🙂 Men her er det bare som vanlige apotek 🙂

  3. Anne sier:

    Kjempefin rosafarge! Boots i Storbritannia er mye mer gøy enn Boots i Norge :p

Legg igjen en kommentar

