Shoe heaven!

I dag har jeg vært i skohimmelen. Det var rett og slett fantastisk! 

Og nei mamma, jeg kjøpte ingenting. Jeg fant bare tusen par sko jeg har sykt lyst på..

Vet dere, jeg har så fantastisk mye å fortelle dere, at jeg vet egentlig ikke hvor jeg skal begynne.

Først kan jeg nevne at jeg ikke har hatt kamera med meg. Så bilder får dere ikke sett noe av, før jeg får bildene fra kameraet til Rebekka.

Vi har vært og snakket med meglere. Noen superhyggelige, noen litt merkelige, og andre litt lite behjelpelige. I alle fall har vi avtaler med flere av dem i morgen, og vi håper veldig på å finne oss et fint sted å bo iløpet av uken. Det hadde definitivt vært det aller beste.

Ellers har vi vært i en håndfull butikker, og jeg merker jeg kan komme til å elske denne byen. Ikke nødvendigvis fordi jeg planlegger å shoppe så mye. Mer fordi det er så mye fint å se på. Vi har funnet gamle borgruiner, butikker med alle sko du bare kan drømme om, og vi har vært på Starbucks. Nam!

Jeg kommer nok sikkert ikke til å bli like glad i Southampton som jeg er i Bergen. Men jeg kan nok si at denne byen kommer til å havne høyt på mine lister.

Engelskmenn er så hyggelige! Alle sier liksom takk, og hilser og smiler og alt er bare flott! Dette året skal bli et eventyr, og dere skal alle få følge med om dere vil.

England is awesome! I’ve seen old castle ruins, wonderful stores, and all sort of nice things! I am sure I’m going to love it here! 

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Shoe heaven!

  1. Helene sier:

    Det høres jo helt fantastisk ut:) Jeg vil også sikle på sko😛

  2. Det er noe med england og sko altså! Mye bedre utvalg enn Norge. Men har du vært i USA? Der har de sko der! Til og med for mine digre pailabber!😛

Legg igjen en kommentar

