Start spreading the news, I’m leaving today

Tenk det dere, om noen få timer sitter jeg på flyet. Flyet som skal ta meg med over til England.

Jeg har hatt en helt fantastisk uke her i Bergen. En uke fyllt med alt fra kafebesøk til bursdagsfest til innebandy.

En ting er sikkert, jeg kommer virkelig til å savne Bergen og disse fine menneskene mine. Jeg er så glad i de, alle som en!
















My week in Bergen has been great! I’m really going to miss everyone and everything! 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

9 svar til Start spreading the news, I’m leaving today

  1. Linda Helén sier:

    Lykke til videre! Kos deg mye i England. Vi sees om et par måneder😉❤

  2. fotofobiiii sier:

    LIIIIIIIIIIIIIIIIINN!!

  3. Carina sier:

    LYKKE TIL😀😀😀

  4. Siv sier:

    GOD TUR!!!😀😀😀

  5. Min Frue bor i Bergen, har ikke vært der siden jeg var liten, men gleder meg til den dagen jeg kan dra på besøk!🙂 Lykke til på ferden og god tur til deg!

  6. Jade sier:

    For noen stilige høretelefoner!😀 God tur!

Legg igjen en kommentar

